قبل از اینکه بخواهیم در مورد تبلیغات و تاثیرات آن در فریم های کلیدی فیلم و انیمیشن صحبت کنیم ابتدا لازم است بدانیم که یک انیمیشن یا فیلم چگونه ایجاد میشود در واقع هر فیلم یا انیمیشن مجموعه ای از عکس هاست که با سرعت نسبتا بالایی از مقابل یک دوربین واقعی یا مجازی عبور میکند دوربین های فیلمبرداری دارای سرعت مشخصی هستند یعنی آنها میتوانند تعداد عکس مشخصی را در واحد زمان ثبت کنند و از پشت سرهم نهادن آنها فیلم را به وجود آورند مثلا وقتی گفته می شود که سرعت فیلمبرداری یک دوربین 30 فریم در ثانیه است یعنی اینکه این دوربین در هر ثانیه 30 عکس گرفته و آنها را پشت سر هم قرار می دهد تا فیلم ساخته شود دوربین ها معمولا با سرعتی معادل 30 تا 100 فریم بر ثانیه فیلم میگیرد ولی دوربین های خاصی هم تا الان ساخته شده که تا بیش از 1000 فریم بر ثانیه فیلم میگیرند حال که دانستیم یک فیلم یا انیمیشن چگونه ساخته می شود میتوان بهتر مسئله تبلیغات و تاثیرات ذهنی فریم های کلیدی را توضیح داد سرعت مغز برای فهمیدن یک مطلب بسیار بالاست و همین طور سرعت آن برای دیدن
عکسها ،ما در هر روز هزاران تصویر را می بینیم ولی همه آنها را آنالیز نمی کنیم شاید در روز صدها نفر از جلوی چشم ما عبور کنند ولی آیا ما به همه آنها دقت میکنیم ؟ بدیهی است که فقط به تعداد کمی از تصاویر که مغزمان دریافت میکند توجه ویژه داریم در واقع مغز ما فقط تعداد اندکی از تصاویر را به بخش خودآگاه یعنی مخ میفرستد و بسیاری از آنها را به حال خود میگذارد حال فرض کنید اگر در یک فیلم سینمایی که با سرعت 60 فریم بر ثانیه گرفته شده از هر ده تا فریم یکی عکس خاصی را نمایش دهد آیا شما آن را می بینید ؟ جواب نه می باشد ، مغز شما قدرت تشخیص یک عکس که با انبوهی از عکس های مرتبط به هم ، متفاوت است را ندارد و شما فیلم را کاملا یکپارچه می بینید اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود چرا که عکس هایی که به صورت نامربوط در میان فریم ها کار گذاشته شده است چندان بی اهمیت هم نیستند
فریم های کلیدی و تاثیر در ناخودآگاه
فریم ,فیلم ,دوربین ,عکس ,های ,که ,های کلیدی ,فریم بر ,فریم های ,که با ,آنها را
درباره این سایت